Sit-Ups

HeyHey Allemaal !

Ik Wil Jullie In Dit Artikel Even Laten Zien Welke Oefeningen Je Het Beste Kunt Doen Om Je Buikspieren Te Trainen.

Sit Ups.
Stap 1: Ga op een platte ondergrond liggen met je rug plat op de grond, het liefst op een zachte ondergrond of een sportmatje.

Stap 2: Terwijl je op de grond ligt buig je je knieën en zet je je voeten recht op de grond.

Stap 3: Je kunt nu je handen achter je hoofd leggen maar dat hoeft niet persee, je kunt je handen ook langs je lichaam leggen en ze mee laten bewegen met de sit ups.

Stap 4: Met je rug en voeten plat op de grond en je knieën gebogen beweeg je je bovenlichaam omhoog totdat je ellebogen je knieën raken.

Stap 5: Als je dit gedaan hebt beweeg je je bovenlichaam weer naar beneden tot net boven de grond, dan herhaal je de oefening. 

Om het je gemakkelijker te maken kun je je houden aan het schema hier onder, zo weet je precies hoeveel sit-ups je iedere dag moet doen.

Let op ! Je moet de sit-ups wel opbouwen en niet gelijk met te veel beginnen want dan kun je last krijgen van je buikspieren. 


 

 Zo kan je lichaam eruit gaan zien als je maar lang genoeg traint. We dromen toch stiekem allemaal van zo'n dream body of niet soms ?! xx

Welkom

Hallo Allemaal & Welkom Op Mijn Blog !

Op Dit Blog Ga Ik Tips & Oefeningen Plaatsen Voor Een Mooi Of Zelfs Perfecte SummerBody. Zelf Ben Ik Ook Bezig Met Oefeningen, Daarom Wil Ik Jullie Inspireren Om Dat Ook Te Gaan Doen Want Het Neemt Iedere Dag Maar 15 a 30 Minuten In Beslag. Je Moet De Oefeningen Natuurlijk Wel Goed bijhouden. Ik Wens Jullie Alvast Heel Veel Succes Met De Trainingen! xx